دستگاه تقطير و عرق گيري
نوشته شده توسط : امیر

 

عملكرد پاك - اين قدرت تقطير آب 750 وات يا 4 ليتر/1.06 گالن حجم دارد ، مي تواند 1 ليتر آب در ساعت ، در مجموع 6 گالن آب در روز تقطير كند. سريع ، تميز ، ايمن ، مي توانيد از اين قسمت در هر جايي كه به آب آشاميدني تميز نياز داريد استفاده كنيد. توجه: براي اينكه بر استفاده و طعم شما تأثير نگذارد ، پيشنهاد مي كنيم هفته اي يكبار بسته كربن فيلتر را تعويض كرده و پس از دوبار استفاده اين دستگاه را تميز كنيد.
حذف ناخالصي هاي مضر - به طور موثر VOC و ساير ناخالصي هاي مضر را از آب شما حذف مي كند. اين كه آيا سعي مي كنيد آب را از ميكروارگانيسم ها پاك كنيد يا از مواد شيميايي مضر ، اين دستگاه تقطير كننده از آن مراقبت مي كند
ماده مقاوم-ديواره داخلي اين دستگاه تقطير آب برقي از جنس استنلس استيل درجه 304 مواد غذايي درجه يك است كه با دوام بوده و در برابر نشتي مقاوم است و با گذشت زمان فرسوده نمي شود. اجزاي داخلي داراي بالاترين كيفيت هستند
كنترل دماي هوشمند - يك سيستم كنترل هوشمند براي نظارت و كنترل دما تنظيم كنيد ، هنگامي كه دماي گرمايش بيش از 257 درجه فارنهايت (125 ℃) است ، دستگاه تقطير آب خانگي به طور خودكار خاموش مي شود تا از آسيب بيش از حد دماي دستگاه جلوگيري شود.
گواهينامه هاي ايمني - داراي مجوز CE براي اطمينان از سلامتي و امنيت ، لازم نيست نگران آن باشيد ، اين امر آب سالم و خالص بيشتري به شما مي دهد. با سوئيچ هوشمند ضد آب ON/OFF اضافي روي پوسته اين دستگاه تقطير آب طراحي شده است تا بتوانيد در طول تقطير مدتي آن را ترك كنيد ، ايمن تر و راحت تر است.

چرا که ایمین بسیار اهمت دارد

دستگاه تقطیر برقی

این دستگاه تقطیر برقی منحصراً از محصولات وارداتی می باشد.

راه تعریق گیاهان استفاده از فرآیند تقطیر است. این تجهیزات ممکن است در انواع فرآیندهای تقطیر مورد استفاده قرار گیرند ، اما تعریق و تقطیر با دستگاه و مواد به کار رفته در دستگاه تأثیر بسزایی در کیفیت و طعم محصول نهایی خواهد داشت.

روش و روش تقطیر از نظر نوع ماده است که به سه نوع تقطیر با آب ، تقطیر با آب بخار و تقطیر با بخار مستقیم طبقه بندی می شود. وجه مشترک در هر سه روش استفاده از بخار به عنوان غشای سلولی گیاهی شکننده برای جداسازی اسانس و عطر آن است.

موارد استفاده دستگاه: عصاره گلاب extract عصاره عرق pur دستگاه تصفیه آب گیاه عصاره گیاه machine دستگاه آماده سازی عصاره machine دستگاه تولید تقطیر

دستگاه استخراج گیاه گلاب دستگاه اکستروژن گل رز ٬ تقطیر

راه تعریق گیاهان استفاده از فرآیند تقطیر است.

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تقطیر متفاوت و متنوع است و تهیه دستگاه با کیفیت تأثیر بسزایی در عطر ، طعم و خلوص محصول نهایی دارد.

روشهای تقطیر با توجه به نوع ماده مورد استفاده در آن به سه روش تقطیر آب ، تقطیر آب بخار و تقطیر مستقیم بخار طبقه بندی می شوند.


در هر سه روش از بخار به عنوان غشای سلولی گیاهی شکننده برای جدا کردن عطر و اسانس آن استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: